Post by ovalwalimpart on Feb 6, 2022 11:05:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2022 version ▞▞▞
Burger Shop Casual lhj
Det är jävligt snabbt. Jag kan seriöst inte slösa bort min tid på att spela det här
Hemskt 😡
Mitt favoritspel sedan jag var 7 år gammal Nu är jag 14 ..fortfarande mitt favoritspel😍❤️
Riv av😧
Inte bra och inte bäst för mig
Att göra en blomma som denna är lite mer än lite mer än ett par
Det är ett bästa spel i världen
Jag gillar inte eftersom mer än en subsister dig nu och släpar efter
Det här spelet är så tråkigt...kan spelas klart inom två dagar...inget speciellt att säga
Burger Shop פנאי dwz
Block Strike پرتحرک ykrc
Burger Shop Casual lhj
Lycka till med denna
eh det är riktigt tråkigt
Jag har det här spelet och jag gillar det inte och sparar inte dina framsteg. Jag öppnade min dator en dag och det fick mig att börja om från början. så lägg till funktionen att spara framsteg.😑. Älskar spelet och skulle få fem stjärnor men det har inte sparat framsteg som ett alternativ.
Jag köpte no ad-versionen för 3 år sedan, jag har aldrig kunnat avancera den, precis på spelet står det att jag redan har betalat, men uppgraderingen kommer inte att ske om jag inte betalar igen. Jag bad om hjälp, så jag avinstallerade och installerade sedan om, utan resultat. Skulle gärna se vad jag betalade för.
Bara älskar det! 👍👍👍👍👍
Alldeles för många annonser tar det bort det roliga med spelet. Det verkar som om appdesigners girighet har tagit över att spela själva spelet. Efter varje nivå måste vi gå igenom en 3 minuters annons som du inte kan hoppa igenom. Spelet var inte så här när jag laddade ner första gången för ett år sedan.
Det här spelet är perfekt. Har många nivåer, prestationer att låsa upp och även olika spellägen. Tyvärr är det superberoende vilket gör spelet till ett dåligt spel.
Det här spelet är väldigt intressant och du kan lära dig att laga mat
bra men för många annonser
snälla inga annonser snälla
Om du ville slösa bort din tid så spela detta
Bra
jag gillar det här spelet men det finns för många annonser 👎
kul, men alldeles för många annonser
Jag har inte spelat spelet detta var en JK
Burger Shop 休閒 awsn
Ibland bra ibland tar det stopp
Mycket trevligt spel😍😍
Jag gillar att spela det på datorn men i min telefon kraschar den alltid, men det här spelet finns alltid i mitt hjärta
Kan inte sluta
Bra men det är väldigt svårt
Jätte bh!
Det var okej
Jag gillar faktiskt spelet men roboten serverar bara en eller två gånger i en nivå och restaurangen är för liten för att rymma alla dessa maskiner
Fantastiskt spel någonsin!
det är roligt men också svårt när du får tre stora beställningar på en gång, men när du satsar till utrymmesnivåerna är fyra personer alldeles för mycket att hantera, särskilt när de är stora beställningar
Jag kan inte ens installera det...det behöver så mycket MB...UUUUUUUGHH
Det är inte ett särskilt trevligt spel
Trevligt och avkopplande
det är för svårt, och du måste göra det väldigt snabbt😣 avinstallerat